فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: فراهم‌کردن امکانات رفاهی و فرهنگی در مجموعه‌های نظامی باعث آرامش فکری نیروها شده و در حفظ و ارتقای توان رزمی نیروهای نظامی نیز تأثیرگذار است.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۰۱
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در افتتاح مجتمع ۵ واحدی نیروی پدافند هوایی که هم‌زمان با آغاز سال نو انجام شد، اظهار کرد: این مجتمع با به‌روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد بنا شده است. تلاش‌ها و خلاقیت‌های صورت‌گرفته در این مجتمع در خودکفایی، حفظ و ارتقای توان رزمی نیروی پدافند هوایی سهم بسزایی دارد.

 وی با اشاره به این که احداث پروژه‌های اقامتی، فرهنگی و رفاهی در شهرک‌های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌های آرامش خانواده‌های کارکنان دارند، افزود: زیباسازی و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در راستای توجه ویژه نیروی پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی از اقدامات ضروری است.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌های جهاد، مردم‌یاری و شرایط سخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار